wat gebeurt er met mensen die flauwvallen tijdens een concert?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.3K
itsme
13 jaar geleden
Als ze op het podium staan houdt het concert even op...

Het beste antwoord

Er is verplicht dat er een ehbo aanwezig is .
En als een persoon flauwvalt dan wordt die persoon meegenomen naar een ruimte die door de ehbo daarvoor speciaal is ingericht .
En als die persoon weer bij is gekomen dan wordt die hem of haar water aan geboden .
Omdat gebrek aan drinken meestal de oorzaak is van het flauwvallen of door de hoge temperaturen die er meestal zijn bij een concert .
En als die persoon weer is herstelt kan zij weer terug gaan naar de plaats waar zij stond .
En als de persoon nog te ziek is om te gaan dan wordt er gewacht tot het concert is afgelopen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die worden in eerste instantie afgevoerd naar een rustige, goed geluchte ruimte waar ze weer bij hun positieven kunnen komen.
Na even te hebben gezeten en wat gegeten en gedronken gaat het meestal wel weer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Vaak is het zo dat er alarm wordt geslagen door omstanders, en meestal ter plekke wordt men weer bij gebracht, mits het langer gaat duren dan 5 minuten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij elk concert hoort een EHBO-post te zijn. Als het goed is moet die persoon daar dus naartoe gebracht worden. Daar wordt gekeken of deze persoon weer gewoon terug naar het concert kan of dat er meer aan de hand is.