Hoe configureer ik Windows Media Player 12 met mijn A.C. Ryan PlayOn!HD?

Ik heb een A.C. Ryan PlayOn!HD, een internet-mediaspeler. In de handleiding staat hoe je de mediaspeler moet verbinden met WMP 11, maar ik heb WMP 12. Het is mij nog niet gelukt, omdat WMP 12 anders werkt dan WMP 11... (*WMP; Windows Media Player).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik neem aan dat dit is om de media op je PC beschikbaar te maken voor je mediaspeler. Mijn ervaring is dat het veel eenvoudiger is om je media via netwerkshares te delen.