Hoe heet dit kerstnummer?

Ik was laatst in een kledingwinkel en hoorde daar een beetje funky kerstliedje. Het was een langzaam kerstliedje gezongen door een vrouw. De stem klonk een beetje ouderwets. Het deed mij denken aan het nummer when she come along (de nieuwe versie) maar ook met zo'n ouderwetse stem. Er werd heel vaak gezongen dear santa.

Ik heb het idee dat het een nieuw kerstliedje was en het had verder niets te doen met een bijbelse tekst.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik weet het stom. ik weet alleennog dat het funky en ouderwets tegelijk klonk, volgens mij is het een relatief nieuw nummer omdat het tussen allemaal top 40 nummers op een cd stond. Maar het kan ook zijn dat het een cd was die voor de winkel was gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het was niet van mariah carey, de zangeres kwam mij helemaal niet bekend voor. In ieder geval erg bedankt voor het meedenken!

Het beste antwoord

Lil Suzy - Letter to Santa
http://www.youtube.com/watch?v=RftAOweMgKk

Weather Girls-Dear Santa
http://www.youtube.com/watch?v=0CKRAPRAlNU

Young Divas - Dear Santa
http://www.youtube.com/watch?v=rG4ddhq98y4

The Beu Sisters - Dear Santa
Hier kan ik geen filmpje van vinden, maar hier is een geluidsfragment te horen (nr. 3): http://www.mp3fiesta.com/radio_disney_jingle_jams_album69668/?partner=1401
... en dit is de tekst:

Oh Oh Yea
Dear Santa Dear Santa
Santa please dont forget me tonight
I've been acting real good doing all that I should
That I should've done right
Dear Santa Dear Santa
Could you bring your joy to the world
Dont leave out any place put a smile on the face of every little boy & girl

Santa I know you'll read every word
So I'm writing this letter to you
My Christmas wish is for peace on earth
I know you can make it come true

Dear Santa Dear Santa
Spread some happiness from up above
as you sore through the sky
With your Raindeer tha fly
Fillin' every little heart with love
Ummmm.......

Santa I know that your on your way
Better hury up its Christmas Eve
Tomorrow I'll wake to a magical day
When everbody believes

Dear Santa Dear Santa
I can already feel the good cheer
Theres a change in the air lots of hope everywhere
Thats way Christmas is my favorite time of the year

Thank You Santa Thank You Santa
Theres just one more thing that I wanna do
I wanna say merry Christmas dear santa to you
All the joy you bring All you do
Theres just one more thing that I wanna do
I wanna say merry Christmas dear santa to you
All the joy you bring All you do

Toegevoegd na 14 minuten:
hier is nog een stukje te beluisteren (nr. 3): http://www.amazon.com/gp/recsradio/radio/B0006212OA/ref=pd_krex_listen_dp_img?ie=UTF8&refTagSuffix=dp_img
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas hij zit er niet bij, maar wel ontzettend bedankt voor al je zoek werk!