Waar kan ik bij een betrouwbare site online snaren voor de elektrische gitaar kopen?

Toegevoegd na 23 uur:
En hoeveel is de verzendkosten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Bij www.Gitaarsnaren.com wordt altijd heel snel geleverd. Betalen met iDEAL, PayPal of achteraf betalen kan allemaal. Ze hebben alle soorten snaren. Verzendkosten zijn 2,25 en vanaf 25,00 gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Je zou is op de site van Feedback kunnen kijken. Het is een goede muziekzaak. Betrouwbaar dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik koop mijn snaren altijd bij www.lordofthestrings.com
Tot nu toe zijn ze altijd aangekomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.musicstore.de grote verpakkingen, niet te duur en erg betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt naar www.mainmusic.nl. Zij hebben veel verschillende merken en je kunt er ook naartoe als je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.musicstore.de wel duits, maar goede snelle levering aan Nederland en ze hebben werkelijk alles op muziekgebied..ook snaren als ik het goed heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop het gewoon in kijkshop daar kosten ze 4 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar marktplaats en have fun ! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.feedback.nl , daar hebben ze heel veel geweldige dingen!