Wie kent deze Disco plaat? Volgens mij is het een disco (Italo) disco plaat uit de jaren 70’-80’ ?

Op het begin van het nr hoor je een stukje instrumentaal ,wat stereo van links naar rechts gaat en daarna een roffeltje daarna zingt een man en een vrouw.
De man zingt een soort tekst als :"baby when i look at you ..... ... cause the night is the night, the night is gonna make it right, daarna zingt de vrouw een stuk tekst. (het is een kort nr).
De stem lijkt veel op de stem van het nr van Company B - Fascinated.

Wie maakt mij blij vandaag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben op zoek

Het beste antwoord

Zowiezo al 1 tip je kan bij EffeEkdom (Gerard Ekdom) (Radioshow op 3fm) Via de bron kun je dit insturen en misschien kom je wel in de show. Hij wordt de popdokter genoemd. Dus ik denk dat je veel kans maakt. Je kan hem ook mailen via Gerard@3FM.nl. Wat ook een goeie is om er even mee naar een muziek shop te gaan (Free Record Shop) Of een muziekwinkel bij jou in de buurt! Toen ik es een plaatje niet meer wist ben ik daar ook heengegaan en ze konden me het haarfijn uitleggen. In die winkels staan meestel jongens (Of meisjes) die daar veel van weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat niemand het weet, maar dit is dan toch het beste antwoord.