Hoe maken zangers zoals Nick, Joe en Kevin Jonas hun eigen liedjes op de gitaar/keyboard etc ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Meestal hebben ze een melodie/tekst in hun hoofd zitten (heeft JB een keer gezegd) en die gaan ze dan uitwerken op de gitaar/keyboard totdat ze een echt nummer hebben :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Beetje pingelen en dan kom je een leuk deuntje tegen.
Die ga je verder uitwerken en dan heb je een liedje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een proces van proberen en weggooien wat het niet heeft, je kunt dat doen terwijl je wat op een instrument riedelt, maar ook als je op de fiets zit en wat neuriet.
Als je een leuke lijn hebt moet je dat uitwerken, b.v. een baslijn er bij zetten etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou is dat niet zo heel moeilijk bij the jonas brothers.

iemand zorgt gewoon voor een catchy melodie. en daar worden gewoon de standaard akkoorden onder gezet.

(qua akkoorden is het gewoon ontzettend simpel) dus naar mijn mening wordt het meest tijd/aandacht besteed aan een goede zanglijn. (dus die staat centraal)