Iemand tips voor het Main Riff van 'Chop Suey!' van System of a Down op gitaar?

Je moet heel snel 8-7-8-7-8-7 in power akkoorden in drop C, en alles strummen (geen hammerons/pull-offs) Iemand tips (techniek, oefenmethos, anything!)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

ik ken het nummer wel goed. maar ik ben helaas geen gitarist.

hier een filmpje, ik hoop dat het daardoor iets makkelijker wordt.
http://www.youtube.com/watch?v=hKoXQWcdO9o

maar ik denk dat je gewoon heel langzaam moet beginnen. en dan steeds sneller oefenen.
(als je guitarpro hebt)dan kun je Gp gebruiken, daarin zit een metronoomstand die steeds sneller gaat. (om te oefenen) zo kun je alles gelijkmatig opbouwen.
dan moet het helemaal goedkomen :)