Welke miniversterker valt meer aan te raden? De Line 6 Micro Spider of de Vox Mini3?

Als verjaardagscadeautje voor mezelf wil ik een miniversterker op batterijen aanschaffen.
Deze is bedoeld voor gebruik buiten, met zang (microfoon) en gitaar tegelijk.
Nu sta ik voor de keuze: Line 6 Micro Spider of Vox Mini3?
Wie heeft ervaring met (één van) deze versterker(tje)s?
Of heeft iemand een aanrader in dezelfde prijsklasse, met vergelijkbare functies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

De Line 6 micro spider, heb hem zelf ook, is een goede verster ;)
Suc6 met het maken van je beslissing

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb geen ervaring met de Vox Mini3, maar de Line 6 micro spider vond ik egt waar voor mijn geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Heb je hem ooit vergeleken met de Vox mini3?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de Vox mini3 aangeschaft, ik ben er meer dan tevreden mee! Aanrader!
Maar bedankt voor je antwoord.