Waar wordt in de regio arnhem gitaarles gegeven?

Na 18:00 doordeweeks of in de weekenden?

En wat kost zoiets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Deze leraar geeft op deze tijden les: Maandag van 16.00 uur tot 21.30 uur, dinsdag van 15.30 uur tot 21.30 uur, woensdag van 13.00 tot 21.30 uur, donderdag van 15.30 uur tot 21.30 uur en vrijdag van 14.30 uur tot 19.00 uur.

Kosten staan op de site: http://www.joeytax.nl/

Verder kun je ook af en toe op Marktplaats kijken of een briefje in de supermarkt ophangen. Veel mensen vinden het leuk om gitaarlessen te geven en in goed overleg kun je daar zelf tijden en prijzen mee afspreken (dus niet bij een professioneel leraar maar bij een particulier)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die tarieven bij joeytax zijn niet echt geheel duidelijk of ligt het aan mij? ===
10 termijnen per jaar, per persoon verschuldigd van september tot en met juni. Bij elke week les heeft de leerling 38 lessen per jaar, bij elke 14 dagen les 19 lessen per jaar. Leerlingen vanaf 21 jaar en ouder: (inclusief BTW)
Elke week les - 45 minuten
individueel - € 84,-- ( 840 per jaar)
=== Zou dat dan €84 per week zijn of per maand?

Andere antwoorden (1)

muziekschool, school voor expressie of kunsten. Misscjiem zit er zoiets in de buurt.
Advertentie in supermarkt ophangen