Wat is mijn muzieksmaak als dit liedjes zijn die ik graag hoor?

Ik hoor graag volgende liedjes op een verzamelcd: Scouting for girls (famous),
Englishman in New York, (ph electro)
Kate Perry (hot 'n hold),
michel mind project (how does it feel)
owl cities (fireflies)
tom dice (me and my guitar)
everybody hurts (REM)

Welke liedjes hebben dezelfde soort muziek als hierboven? Welke zangers of groepen zodat ik deze kan opzoeken bij mijn lokale platenboer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Naar mijn idee is je muzieksmaak dan "top 40".

Groetjesss
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Alles wat je opnoemt is pop. Simpele muziek.... Kan je overal kopen, je wordt ermee plat gegooit. Gewoon een beetje op YouTube neuzen en kijken wat je mooi vind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is veel voorkomende muziek. Pop muziek. Kan je bij de platenboer genoeg van vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
valt onder de noemer popmuziek, maar ik denk niet dat de genoemde nummers op één verzamel cd te vinden zijn bij de platen/cd zaak. Daarvoor zitten te grote verschillen in jaartallen van uitbrengen van de nummers.

Als je het legaal op één cd wilt hebben, koop je de cd's en rip je ze naar je harde schijf, om ze vervolgens op één cd te zetten. Dit mag, want je hebt dan de cd's thuis, en muziek is ook voor thuisgebruik bedoeld. Anders moet je licencies kopen/royalty's betalen, wil je het ten gehore brengen aan een groter publiek, maar dat is weer een andere discussie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ik denk, (het is misschien wel helemaal niet waar) dat het wel een heel klein beetje alternatief is. Met name de Scouting For Girls. Natuurlijk is het meeste popmuziek, maar ook een heeeeel klein beetje alternatief. Misschien moet je eens zoeken op youtube, naar filmpjes van verschillende muziekstijlen. Bijvoorbeeld metal, rock, jazz enzovoort. Misschien kom je er dan achter! Succes!