Is er een Nederlandse artiest die met kaart verkoop en muziek dragers de 100 miljoen stuks passeert.

Dus de kaartjes voor het concert en de muziek dragers samen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

schrik niet, maar ik vermoed dat Andre Rieu daar in de buurt zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker, dat denk ik ook +1

Andere antwoorden (4)

DJ Tiësto zal ook aardig in de buurt komen denk ik. Volgens mij heeft hij zo ongeveer dagelijks optredens over de gehele wereld waar duizenden en duizenden mensen op af komen.
Zelfde geldt voor Armin van Buuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
André Rieu en Anneke Grönloh komen zowat overal als best verkochte artiesten naar boven . Maar werkelijke cijfers vind ik niet.
In mijn land is het :Adamo (daar heb ik wel cijfers over)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Andre Rieu staat qua kaartverkoop op 1, met bijna 900.00 concertkaarten. Qua plaatverkoop is Anneke Grönloh degene die aan kop gaat. Rieu is onbetwist de nummer 1 als we beide optellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boven de genoemde artiesten schiet mij een hele andere naam te binnen.

Golden Earring.
En als je het dan over de artiesten individueel wilt hebben.

de bandleden:

Barry Hay
Cesar Zuiderwijk
George Kooymans
Rinus Gerritsen

de band bestaat al sinds 1961 en de huidige bezetiing sinds 1970 (als ik het goed heb), dus die zullen ook wel de nodige kaarten verkocht hebben.