Wie weet welk muzieknr dit is?

Volgens mij is het een Italo dance plaat uit de jaren 70'-80'
Op het begin van het nr hoor je een stukje instrumentaal wat stereo van links naar rechts gaat en daarna een roffeltje daarna zingt een man en een vrouw.
De man zingt een soort tekst als :"cause the night is the night, the night is gonna make it right, daarna zingt de vrouw een stuk tekst. (het is een kort nr)

Toegevoegd na 23 uur:
sorry het is niet Sandra

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Sandra - In the Heat of the Night
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij gaat het over Tonight's the Night
van (in ieder geval) Rod Stewart.
Welke versie jij bedoelt met een man en vrouw moet ik je helaas (voorlopig) schuldig blijven.