Wat zou jij nooit kunnen

wat is behalve moord en dat soort dingen het geen wat je nooit zo doen.
wat deze vrouw in de clip doet vanaf 3.minuut10 zou ik echt nooit doen, al moest ik mijn eiegen leven geven.
http://www.youtube.com/watch?v=u5ZYWtYPHlQ&feature=related

sorry hier het juiste filmpje vanaf 2.47
http://www.youtube.com/watch?v=sb2_m8sMSSw

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt je link wel? Ik zie een dame die wat zingt. Geen schokkende zaken op 3:10.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze doet iets schokkends op 3.10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha sorry 2.47
http://www.youtube.com/watch?v=sb2_m8sMSSw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het Chantal Janzen die zingt?
Je weet wel? haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou volgens mij niet, haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap dat het een verhaal is, en ik ken het verhaal ook. maar ik zo het gewoon echt niet kunnen, vandar dat ik zeg als moet ik er met mijn leven voor vechten

Het beste antwoord

Daar is geen antwoord op.
Ik kan je nu niet vertellen hoe mijn leven zich ontwikkeld en wat mijn geestelijke gesteldheid zal zijn de rest van mijn leven.

Ik zal op dit moment veel dingen nooit doen. Maar wat zal ik over 1 jaar nooit doen? Of juist wel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Daar hoef ik niet lang over na te denken: Vreemdgaan. Dat is wel één van de laagste dingen wat je kunt doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik nooit zou kunnen is zwanger worden. Maar ja, ik ben dan ook een man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou dat ik nooit zou kunnen moorden, zo goed ken ik mezelf niet, dus dat zou best wel eens kunnen gebeuren... Ik heb in de clip geen enkele vrouw gezien, dus ik kan je er geen antwoord over geven ook, mischien ook wel omdat ik niet in tekenfilmpjes geloof... Een kind aan de borst aanleggen en voeden dat lijkt me niet mogelijk... Ik denk dat ik dat nooit zou kunnen, maar ik zou de ervaring best wel eens willen hebben... Dus omdat ik die wens heb, zou ik best wel eens als vrouw geboren kunnen worden om die wens in vervulling te laten gaan... Zo werkt dat namelijk, alle oningeloste wensen op het moment van doodgaan, worden wel degelijk vervuld in een volgend leven... Maar voor ik weer te ver afdrijf...
Ik vermoed dat ik nooit de borst kan geven aan mijn bloedeigen kind...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het filmpje is van het bijbelverhaal Mozes. Daar had de vrouw in kwestie geen keus, de enige manier om haar kind een kans te geven te overleven was om het in een mandje te laten wegdrijven, in de hoop dat het gevonden zou worden door iemand waar het een goed leven zou hebben. Met die achtergrond wordt wat zij doet een heel ander verhaal.

Wat ik zelf nooit zou kunnen is een dier bewust mishandelen. Als ik alleen al naar mijn huisdiertje kijk, dat mij gewoon 100% schijnt te vertrouwen... Nee... als ik dan net lees dat er in Brabant wat knaagdieren gruwelijk mishandeld zijn... Nee, dat zou ik nooit kunnen.

http://www.depers.nl/binnenland/309480/Drama-op-kinderboerderij.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dan weer wel héél gewelddadig kunnen worden als ik de dader(s) van zulke dierenmishandeling te pakken krijg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar zou ik ook helemaal geen problemen mee hebben.
Hen eens laten meemaken hoe het is als je een staart met geweld verwijderd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap dat het een verhaal is, en ik ken het verhaal ook. maar ik zo het gewoon echt niet kunnen, vandar dat ik zeg als moet ik er met mijn leven voor vechten
het is toch te gek voor woorden dat ze zulke beestjes die zich niet kunnen verweren zoiets aan kunnen doen... ikzelf ben een echte dierenliefhebster en zou geen dier kwaad kunnen doen.... afgezien van irritante muggen enzo ^^
Maar ook vreemdgaan zal ik nooit doen want ik weet hoe het voelt als er iemand vreemd gaat en zou dat zelf niemand aan willen doen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou nooit iemand anders opzettelijk lichamelijk pijn kunnen doen.. Ik vind het vreselijk om te zien als er mensen zijn die pijn lijden/hebben..