Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een remix maken van een liedje, wat is het beste programma om te gebruiken, en kan iemand me uitleggen hoe je een remix moet maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik ben het met bovenstaande antwoord eens.
Alleen wil ik jou vragen of je hardwarematig wilt mixen of softwarematig? Er zijn ook programma's die met hardware werken. Denk bijv. aan een numark draaitafel op bijv. een Traktor of Virtual DJ.

Op youtube en soortgelijke sites vind je vaak hele tutorials over programma's en how to... (remix in jouw geval). Uitleg met video dus.

Zo heb ik zelfs een aantal programma's leren gebruiken en youtube als mijn leermeester gebruikt.

Succes.

Misschien is dit niet het beste antwoord op de vraag, maar verwijst het je hopelijk door naar jouw antwoord op de vraag.

gr.
Chris
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

tja, een remix, dat kan van alles zijn.
de basis is gewoon om het nummer te veranderen naar jou zin, maar toch het oude nummer eruit te herkennen.

hoe je moet remixen is persoonlijk. het is maar net wat jij wilt veranderen aan het nummer.
ik zou zeggen luister naar een aantal remixen, (van jou muziekstijl) en probeer zo te bedenken hoe je het nummer wilt remixen.

succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding