Kent iemand desnoods 4 regels uit dat liedje van""met het oog op morgen?

goeienacht fruenden
is aben hebben sigaretten
zoiets
ik vindt het heel mooi
iedere avond weer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Het beste antwoord

http://www.lyrics007.com/Reinhard%20Mey%20Lyrics/Gute%20Nacht,%20Freunde%20Lyrics.html

Toegevoegd na 1 minuut:
bijna goed. Nu kun je het helemaal zingen in plaats van steeds maar weer die ene regel :)

Als je een liedje zoekt moet je gewoon de tekst die je weet even intikken bij google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is vaak ook niet nodig. De woorden uit de tekst die je wel kent is vaak al voldoende.
Typ maar eens in freunde sigaretten lyrics. Dan staat het liedje er al tussen.

Andere antwoorden (4)

http://www.youtube.com/watch?v=qFxHPTBriyo&feature=related hier heb je het hele liedje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gute Nacht , Freunden
Es ist Zeit für mich zu gehen
Was ich noch zu sagen hätte
Dauert eine Zigarette
Und ein lätstes Glas im stehen

Weltrusten vrienden
Het is tijd om te gaan
Wat ik nog te vertellen heb
kan ik doen terwijl ik al mijn laatse sigaretje sta te roken en glas leegdrink
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reinhard Mey: Gute nacht freunde

Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu gehen.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehen.
Für den Tag, für die Nacht unter eurem Dach.
Habt Dank für den Platz an eurem Tisch, für jedes Glas, das ich trank,
Für den Teller, den ihr mit zu den euren stellt, als sei selbstverstandlicher nichts auf der Welt.
Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu gehen.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehen.
Habt Dank für die Zeit, die ich mit euch verplaudert habe
Und für Eure Geduld, wenn es mehr als eine Meinung gab.
Dafür, da ihr nie fragt, wann ich komme oder gehe,
Für die stets offene Tür, in der ich jetzt stehe.

Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu gehen.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehen.
Für die Freiheit, die als steter Gast bei euch wohnt.
Habt Dank, dass ihr nie fragt, was es bringt, ob es lohnt.
Vielleicht liegt es daran, dass man von draussen meint,
Das in euren Fenstern das Licht wärmer scheint.

Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu gehen.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehen.

Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu gehen.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Sinds 1980 wordt op elke dag deze begintune gebruikt en hiermee is deze de meest gedraaide tune in de Nederlandse radiogeschiedenis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkele moeite, graag gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuke wetenschap over dit nummer, was dat hier zelfs discussies over zijn gevoerd, om dat nummer als tune te gebruiken...is ooit eens een keer besproken toen het oog op morgen zoveel jaar bestond, of de zoveelste uitzending was...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, inderdaad. Er waren nogal wat mensen die het vreemd vonden dat de herkenningsmelodie een Duits nummer is. Op 4 mei 1980 (dodenherdenking) is eenmalig de begintune aangepast.
Gutenacht Freunde
Es ist Zeit fur mich zu gehn
Was ich nog zu sagen hatte (met umlaut)
dauert eine Zigarette
und ein letztes Glas im stehn.