Ik kan geen muziek meer downloaden via limewire omdat het vanaf nu echt illegaal is ofzo .. maar is er nog een ander programma dat k kan gebruiken ?

en kan ik bijvoorbeeld ook een andere versie van limewire gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Ik zou met nieuwsservers gaan downloaden, dan kun je ook gewoon hele albums downloaden. De kwaliteit daarvan is ook stukken beter dan de kwaliteit van de liedjes van Limewire.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het progamma Miro.
Kan je trouwens ook heel gemakkelijk films op downloaden via bijvoorbeeld www.thepiratebay.org
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn voldoende opties!

Download het programma ShareAza, komt op het zelfde neer als Limeware!

Verder gebruik ik Vuze (downloaden van torrents) om muziek, complete CD's, DVD's & games mee te downloaden

Of enkele handige website's:
www.emp3world.com (gratis, geen registratie)
www.beemp3.com (gratis, geen registratie)

Of ik zoek via google op "torrent artiest nummer"
bijvoorbeeld "torrent Armin van Buuren Yet Another Day"

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik DVDVideoSoft Free Studio downloaden. Het is helemaal gratis, en ook nog eens virusvrij! In dat programmatje moet je de link zetten van een youtube filmpje wat je wilt downloaden. Je kunt kiezen uit een .mp3 of .mp4 bestand:)