Oude filmtitel. Jetset-figuur in sportauto wordt achtervolgd door 2 vrachtwagens. Vrachtwagens halen auto in en proberen hem te pletten.

waarschijnlijk frans of italiaans en waarschijnlijk zwart/wit film

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (2)

Geen antwoord, wel een tip.
Moviemeter heeft ook een forum waar ik je de kans van slagen om het antwoord op je vraag te vinden groter schat dan hier... Stel je vraag daar ook eens zou ik voorstellen. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien La Menace met Yves Montand. Volgens mij eindigt die met een scene waarin Yves Montand in een klein autootje geplet wordt door twee vrachauto's.