Is de DVD van 20 jaar GTST een aanrader om te bestellen?

Ikzelf ben fan van GTST vanaf seizoen 12 ongeveer. Is het een aanrader om deze DVD te bestellen? Of juist niet, en wat is jullie mening over de DVD?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zelf heb ook de dvd van GTST
en die is echt leuk als je fan van GTST bent
want je kunt kijken wanneer je wil en als je iets iets niet snapte van die afleveringen kun je het terug kijken
en als je er fan van bent waarom niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je het zelf een aanvulling vindt, waarom zou je het an niet doen? je bent er fan van zeg je , dus is dat wellicht een verrijking voor je , gewoon doen dus dan lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat dit leuk kan zijn als je fan bent.
Als je de prijs te duur vindt, kun je wellicht nog even wachten. Na de sinterklaas worden ze vast goedkoop via marktplaats aangeboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou hem ook kunnen downloaden. "om te kijken of je hem leuk vindt" En dan alsnog het origineel kopen als je hem leuk vindt.