Is de film Earth een "samenvatting" van de docu serie Planet Earth?

Of te wel; wanneer ik de de hele serie Planet Earth koop, staat daarop ook alles van de film Earth?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De film Earth is een soort samenvatting van alle delen. Ik heb zelf de film en de complete serie. Als je de serie koopt, zit de film er vaak ook bij.
De film vind ik persoonlijk echt de moeite waard, maar als je uitgebreider wilt genieten moet je toch echt de serie gaan bekijken. Prachtig en adembenemende beelden.
Als je de serie koopt staan daar wel alle beelden van de film op, maar in de film is het gemonteerd als een mooi verhaal. Al die jonge dieren bijvoorbeeld die grote reizen maken, hoe ze overleven... dat staat vooral in de film centraal. En die pracht mis je een beetje als je de gehele serie gaat bekijken.
Mijn tip is dus: allebei kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Toevallig heb ik gisteren Earth zitten kijken en gaandeweg werd mij duidelijk dat het niet meer is dan een verkorte uitgave van de serie Planet earth. Heel veel bleek ik al gezien te hebben, jammer, want ik dacht naar iets te gaan kijken wat ik nog niet gezien had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Ik heb deze film in de bioscoop gekeken en zag alleen maar beelden die ik al eens had gezien. Er kwam eigenlijk niks nieuws on voor.

Het was verspilling van mijn geld en ik had beter die serie kunnen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het klopt ik had eerst de film Earth gekocht,geloof dat het een aanbieding toen ergens was en me broer had toen de dvd box van Planet Earth en de film is gewoon een samenvatting van de box