Dit was een 4 luik,de verhalen gingen over liefde,verraad,hebzucht.Was uit de jaren60-70.Uit frankrijk en Italie met o.a Terence Hill.

Was een mooie film.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het enige dat me bij Terence Hill zo te binnen schiet zijn de "Vier vuisten" films samen met Bud Spencer, de zogenaamde Spaghetti westerns. Die bedoel je toevallig niet?

Kijk anders eens op de imdb van Terence Hill, misschien dat je daar iets tegenkomt:
http://www.imdb.com/name/nm0001352/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk anders een bij de bron, onderaan staan alle films waarin hij gespeeld heeft.