ik zoek een hele oude film uit de jaren 80 of 90 waar een man doordraait op zoek naar zijn dochter steelt wapens van gangsters en eist met een uzie ?

ik zoek een hele oude film waar een man op leeftijd op een dag in de file uit zijn outo stapt en op zoek gaat naar zijn dochtertje en onderweg komt hij gangsters tegen en steelt hij hun wapens en eet een ontbijt menu bij macdonalds maar dat willen ze hem niet geven want het is na 12 uur ofzo dus pakt hij een uzie uit zijn tas en eist dat ze hem een ontbijt nemu geven ook zit er een bazooka in en die blaast hij per ongeluk in een buis of iets

Toegevoegd na 1 minuut:
tussen de 35 en de 50 schat ik

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat is de film "Falling Down"

http://www.imdb.com/title/tt0106856/?ref_=nm_knf_t3

Toegevoegd na 2 minuten:
William (D-FENS) just wants to get home to see his daughter on her birthday. Unfortunately, nothing seems to be going right for him. First there's the traffic jam, then the unhelpful Korean shopkeeper who "doesn't give change". D-FENS begins to crack and starts to fight back against the every day "injustices" he encounters on his journey home.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is "Falling down" uit 1993.
Met Michael Douglas als D-Fens die op de heetste dag van de zomer van 1991 helemaal doordraait.
Amadea