Ben op zoek naar de titel van een film. Wie weet welke ik bedoel?

Bekende film van Scandinavische regisseur over groep jongeren die op het huis van de vader van een van hen passen en zich vermaken door met een bus naar allerlei openbare gelegenheden te gaan waar ze een groepje debielen spelen die met hun begeleiders op stap zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Idioterne (De idioten) van Lars von Trier