wie weet welke film dit is??

ik weet nog fragmenten...
Ik was een jaar of 8 (dus 24 jaar geleden) en er was een film op tv over een schoolklas die op schoolreis ging. Er was een juf bij. Ze werden achtervolgd door mannen met dierenmaskers op (volgens mij een varken?). Ze kwamen terecht in een grot en deze zat vol met water en ze moesten toen een heel stuk duiken omdat er geen andere uitweg was.
Deze film heeft zo'n ongelooflijke impact op me gemaakt...toen...en ik zou hem graag nog es terug zien.

Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het verhaal lijkt erg op een Australische TV-film die precies 24 jaar geleden is gemaakt. Hij heet 'Fortress'
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

klopt was een spannende film toen, maar pas op. Als je hem terugziet is hij vaak veel minder goed. We zijn een hoop (ver)gewend inmiddels.