Wat snuiven mensen in een film/serie?

Volgens vele verhalen zijn er aardig wat acteurs en actrices aan de coke, maar wat snuiven ze als ze een gebruiker spelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Volgens een artikel in The Daily News van Juli 2009, baking soda ( zuiveringszout ), baby laxatives ( laxeermiddel voor baby's ) Inositol, een B vitamine, confectioners sugar ( poedersuiker ).

En als laatste het hardnekkige gerucht dat Al Pacino in Scarface the real deal gebruikte :))

Artikel:

http://www.nydailynews.com/entertainment/movies/2009/07/01/2009-07-01_what_are_they_smoking_hollywood_finds_creative_subs_for_pot_and_cocaine_on_shows.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan elke witte poeder zijn, die je neus niet irriteerd en geen effect op je heeft. Want de acteurs moeten ook nog kunnen presteren.
Het kan ook zijn dat ze het wegblazen. Dan lijkt het ook alsof je het snuift.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon wit poeder.
ik ben een paar keer figurant geweest en de meeste keren was het niet zo geordend als mensen denken.
veel dingen werden ter plekke bedacht.