ik zoek een film maar weet de naam niet!

het gaat over een vrouw van rond de 30 en woont nog thuis. ze heeft rood haar en is het lelijke eendje van het gezin haar zus heeft alles goed voor mekaar en omdat haar vader zo zit te pushen loopt ze weg en gaat ze over alles liegen zo ook dat ze gaat trouwen...ik weet t echt niet meer zooooo irritant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Bedoel je misschien Muriel's Wedding?

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie de imdb-pagina: http://www.imdb.com/title/tt0110598/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is muriels wedding.
Of die film met drew barrymore.
Hopelijk heb je er iets aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Her Shoes, met Cameron Diaz?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muriel's Wedding, een Australische low budget film. Goede film trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt volgens mij ook zo'n soort film met Drebrah Messing erin ( van de serie will & grace).

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry de titel van deze film weet ik niet; maar misschien kan je zoeken op haar naam als je deze bedoelt.