Wat is er gebeurd met de NVPI / Brain / Baf videos?

Van videoband tot dvd/Blu-ray was er altijd een waarschuwing video tot ongeveer 2012, wat is er daarna mee gebeurt?

3 maanden geleden
ronron1212
3 maanden geleden
https://nl.wikipedia.org/wiki/BREIN
yokevinyo23
2 maanden geleden
Wikipedia samen met google waren de eerste waar ik opzoek ging, ik konm daar geen duidelijkheid in vinden wat er met die video's zijn gebeurt
LeonardN
2 maanden geleden
Ik heb geen idee, of dergelijke video's niet meer voorvertoond worden, en als dat zo is wat de reden daar dan van is. Maar als ik er zelf wat over mag zeggen.
Het is natuurlijk ridicuul dat je mensen die een originele DVD kopen/huren weet ik hoe je er legaal aangekomen bent, gaat wijzen op (soort van beschuldigen) dat ze niet de auteurswet moeten overtreden.
Terwijl de mensen die de auteurswet wel overtreden als allereerste dergelijke video's van de film zullen scheiden (zijn al losse bestanden dus is echt 0 moeite). Je krijgt dus het effect dat "piraten" de boodschap NIET zien en degene die netjes kopen die boodschap WEL zien.
Als gevolg is de gepirate versie dus een objectief beter "product" omdat je met het legale product dus een vaak niet skipbare boodschap ziet die nou net niet van toepassing is op jou. Net zo krom als dat de DVD meestal is beveiligd zodat je niet de DVD op je HDD/telefoon kan zetten en kan bekijken zoals jij wil. Terwijl je met de gepirate versie wel kan.

Geef als eerste antwoord