Hoe heet deze horror film die ik tussen 2000-2010 op tv had gezien? Start in een pretpark, en ze gaan naar een psychiatrische instelling die bezeten is door demonen

Ik ben opzoek naar een horror film die ik heb gezien ergens tussen 2000 en 2010 op de tv de film start in een pretpark in de vs het gaat over een crew dat naar een psychiatrische instelling instelling gaat die bezeten is door demonen en de crew werd daar vermoord ze proberen te ontsnappen maar de deur waar ze zijn binnen gegaan is opslot 2 mensen kunnen via het dak raam ontsnappen in de film werd er ook iemand in 4 gedeelt door kettingen aan armen en benen

5 maanden geleden

Antwoorden (1)

Na een korte google search kom ik op slechts één film uit die enigszins voldoet aan jouw beschrijving en dat is ‘House On Haunted Hill’ uit 1999. De volledige film staat op Youtube. Ik kan bij het kort door de frames scrollen helaas niks vinden over een persoon die zijn ledematen zou verliezen d.m.v. kettingen. De rest is wel vrij accuraat. Ik hoop dat dit is wat je zocht :)
5 maanden geleden