Welke disney pixar film moet deze figuur voorstellen?

In 2018 heb ik deze magneet gekocht in Disneyland. Van elke letter weet ik welke film dit moet voorstellen, maar de omcirkelde letter kan ik tot op heden niet achterhalen (zie foto). Het is een zwart-wit gestreept met een oranje zeester en een geel detail dat mij doet denken aan een ananas qua patroon. In dit geel zit een klein lila rondje. Is er een Disney/Pixar kenner die hierin een film herkent?
Edit: Qua kleuren al gedacht aan Woody van Toy Story, maar de (zee)ster lijkt hier niet goed bij te passen. Ook lijkt het zwart-wit meer gestreept te zijn dan de koeienprint zoals Woody deze op zijn jasje heeft

Picture for question
een jaar geleden
jc54
een jaar geleden
Ik denk dat je de zeester bedoelt........

Het beste antwoord

Volgens https://www.reddit.com/r/disney/comments/10nuc6m/what_character_is_this/ betreft het Sheriff Woody (van Toy Story 4). De gele ruitjes verwijzen naar zijn overhemd en de ster is zijn sheriff badge in plaats van een zeester.
Amadea
een jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat moet woody van toy story voorstellen, denk ik!
een jaar geleden