Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke disney pixar film moet deze figuur voorstellen?

In 2018 heb ik deze magneet gekocht in Disneyland. Van elke letter weet ik welke film dit moet voorstellen, maar de omcirkelde letter kan ik tot op heden niet achterhalen (zie foto). Het is een zwart-wit gestreept met een oranje zeester en een geel detail dat mij doet denken aan een ananas qua patroon. In dit geel zit een klein lila rondje. Is er een Disney/Pixar kenner die hierin een film herkent?
Edit: Qua kleuren al gedacht aan Woody van Toy Story, maar de (zee)ster lijkt hier niet goed bij te passen. Ook lijkt het zwart-wit meer gestreept te zijn dan de koeienprint zoals Woody deze op zijn jasje heeft

Picture for question
een jaar geleden
917
jc54
een jaar geleden
Ik denk dat je de zeester bedoelt........

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens https://www.reddit.com/r/disney/comments/10nuc6m/what_character_is_this/ betreft het Sheriff Woody (van Toy Story 4). De gele ruitjes verwijzen naar zijn overhemd en de ster is zijn sheriff badge in plaats van een zeester.
(Lees meer...)
Amadea
een jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat moet woody van toy story voorstellen, denk ik!
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding