Is het nog leuk om een film op de televisie te kijken of gaan we liever terug naar de oude methode met de STER blokken?

Een film kijken via de commerciele zenders is al gauw een avondvullend gebeuren met alle reclame tussendoor.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Een film kijken op tv is echt een uitzondering want het is inderdaad niet meer te doen met al die belachelijke reclame. Videootje bij de videotheek, on demand of pirate bay is echt veel idealer.

Tegenwoordig bakken ze het trouwens helemaal bruin want er zijn nu ook al beeldvullende banners die tijdens de film getoond worden. Nou, ik zit er helemaal in!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Ik vind het ontzettend storend die reclame overal tussendoor. Zit je net helemaal in het verhaal krijg je van het ene op het andere moment die reclame.
Als het een echt goeie film is blijf ik wel hangen. Anders zap ik weg tijdens de reclame en vergeet ik dat ik een film aan het kijken was.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik snap niet dat ze ermee wegkomen... Een tijdje terug was er een experiment, elke 5 minuten een kleine reclameblokje... welke zender dat was, weet ik niet meer, maar er kwam zulk een groot protest, dat ze dat onmiddellijk gestopt hebben...
Waarom protesteren we niet tegen elke reclame? Snap ik dan weer niet...
Of één zender reclamevrij...

Ik wil terug naar de reclameloze tv...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb een mediacenter, neem de film op, begin dan een half uur later met kijken en ben om dezelfde tijd klaar omdat ik de reclames doorspoel. Ideaal
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik kijk alleen nog maar films op ned. 1,2 en 3...
o ja en op Belgie en BBC...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vanwege de komst van internet staat de TV bij mij al niet veel meer aan. De grote stijging van de hoeveelheid reclame(onderbrekingen) en de extreem irritante, bewegende vooraankondigingen van andere programma's die dwars door de film heen worden gezet, zijn de druppel.
Eén (STER) reclameblokje is meer dan genoeg in een film.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geef mij maar blokken van reclame, ideale plaspauzes of om wat in te schenken. en ben het met 上戸彩 eens, pc staat hier ook meer aan dan de TV.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toen wij begin jaren '80 kabel kregen in het dorp waren zenders als 'Sky Channel" en "RTL+" erg populair en dit zat toen al vol met reclame blokken...

Het stoort me niet echt, zolang we maar niet de kant van de Amerikaanse stations op gaan. Want die hebben iedere 5 minuten een reclameblok...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals nigoh al zegt; als je een harde schijf recorder hebt, is het euvel verleden tijd. Ik neem om 20:30 uur een film op en begin zo rond 21:00 met afspelen. De reclameblokken zap ik dan door (knop 'hoofdstuk vooruit') en je haalt de film op tv vanzelf in.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het enige dat ik nog kijk van de nederlandse omroepen is nieuws, films en tv series download ik rechtstreeks uit het land van herkomst en kijk ik als ik het wil. Zo kijk ik dus bijv. de nieuwste usa tv series en nieuwe films uit azie, zonder reclames!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik haat al die reclame !!!

gelukkig heb ik nu UPC, dan kan je de reclame dooorspoelen, of de film op pauze zette als je moet plassen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind die reclame wel prettig. Kun je tussendoor tenminste nog even naar de WC enzo. Zo'n film duurt toch al snel 2 uur en dan wil je niet graag wat missen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Entity;

De hoeveelheid reclame zoals de commerciële omroepen die door een film heen knallen vind ik veel te erg, maar een film van twee uur zonder onderbreking is dan weer het andere uiterste. Waarom niet zoals in de bioscoop de film in twee delen met een pauze voor de reclames? Heb je mooi de tijd om hapjes, drankjes & wc-bezoek te regelen. Of de adverteerders dat ook zo zien is weer een andere zaak.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kom net terug uit Amerika, waar elke 60 minuten televisie (maakt niet uit of het een show of serie of film is) bestaan uit 20 minuten reclame. Het programma is eigenlijk niet meer normaal te volgen met al die onderbrekingen en een regelrechte belediging aan het adres van de kijker.

Daar tegenover staat dat televisie wel gratis is. Mensen die geen reclame willen maar wel kwaliteit - nemen een betaal abonnement op HBO.

Nederland 1, 2, en 3, de Belgen en thank God for BBC 1, 2, 3 en 4 (digitale kaberdecoder!) weten het nog aardig te balanceren, maar hoe minder geld er vanuit de overheid naar de publieke omroepen gaat, hoe meer ze wel zullen moeten adverteren.

De commerciëlen als SBS en de RTL-len krijgen geen geld en hebben het televisie avondje al weten weten te verknallen, in het belang van de ratings / kijkcijfers en daarmee de advertentie inkomsten.

Om terug te komen op je vraag, als er geadverteerd moet worden, dan wat mij betreft graag in blokken. Als het gebodene echt de moeite waard is / mij persoonlijk zeer aanspreekt ben ik best bereid er voor te betalen. Wie heeft trouwens ooit bedacht dat televisiekijken gratis zou moeten zijn?