Hoe heet een franse film opgedeeld in twee helften deel een visie van de vrouw , tweede deel van de man?

1e deel visie van de vrouw over haar mannelijke partner en je krijgt een slechte indruk van die man.
Deel twee beschrijft zijn kant van het verhaal en ineens zie je dat jouw mening over die man kompleet veranderd tov het eerste deel

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je "À la Folie... Pas du Tout" uit 2002. Dat gaat alleen niet over de echtgenote van de man, maar over een studente die verliefd is op een getrouwde arts en wil dat hij zijn zwangere vrouw verlaat. Eerst vanuit de ogen van studente Angelique (gespeeld door Audrey Tautou). En dan begint het verhaal opnieuw, maar dan vanuit de ogen van de dokter.
Amadea