Van wie is de stem uit de trailer van The Bachelor Nederland 2021 met Tony Jr?

Komt me zoooo bekend voor maar kom er niet achter wie het is
Ik ben er intussen achter! Het is Jules Croiset. Die heeft heel veel televisie en voice-over werk gedaan. En heeft bijvoorbeeld ook in GTST gespeeld; hij was de (kakkerige) opa van Daan.

2 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Het programma wordt gepresenteerd door Rick Brandsteder. Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat die ook de trailer heeft ingesproken.
Amadea
2 jaar geleden
Griffin
2 jaar geleden
Nee, dat is 'm zeker niet. Luister maar eens goed: https://www.glamour.nl/nieuws/films-series-tv/a36762315/trailer-de-bachelor-videoland-tony-junior/
Amadea
2 jaar geleden
Dat is echter (ondanks dat glamour dat erboven zet) niet de trailer maar een teaser.
MoniqueT
2 jaar geleden
nee sorry dat is hem niet. Ik ben erachter wie het wel is. Jules Croiset. Heeft heel veel tv werk en voice-overs gedaan. Speelde in GTST de opa van Daan (die kakker dus) De opa bedoel ik