Is er net zoiets als Pathé thuis, maar dan met tv-series?

Bij Pathé thuis betaal je voor als je een film huurt. Nou kan dat niet met tv-series. Is er een andere bron waarbij je tv-series kunt huren op eenzelfde manier?

3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

amazon prima TV
Amazon Prime TV*
Toegevoegd op 04 maart 2021 14:06: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Met een abonnement op Netflix kun je veel tv-series kijken, maar of precies die series daar te zien zijn die jij in gedachte hebt, dat kan ik niet beoordelen.