Hoe heette de kinderfilm met grote wezens die braken en scheten?

Het was geen tekenfilm maar een soort van muppetsachtige wezens. Groot. En de ene ging braken, de ander boeren en weer een ander liet scheten. Volgens mij een stuk of 5 als ik me kan herinneren.. Het was wel een kinderfilm, vroeger geleend bij de videotheek. Niemand kent het...

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
3 jaar geleden
Wanneer is 'vroeger' ongeveer?

Antwoorden (1)

U bedoeld "The Garbage Pail Kids Movie" uit 1987 denk ik.
Castle
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
?
Dodger werkt in de antiekwinkel van Captain Manzini, een nogal teruggetrokken vreemde tovenaar. Stiekem heeft hij een oogje op Tangerine, het liefje van de plaatselijke bendeleider Juice. Op een dag wordt Dodger in elkaar geslagen door Juice en zijn vrienden. Tijdens het gevecht wordt er een vuilnisbak omver gegooid waaruit zeven bizarre kinderen tevoorschijn komen, de "Garbage Pail Kids". Zij redden Dodger en ze smeden samen een plan om het meisje te veroveren en de bende aan te pakken.
https://www.moviemeter.nl/film/17675 Grote wezens die braken en scheten, een soort van muppetsachtige wezens, kom ik niet tegen.
Antoni
3 jaar geleden
@SimonV, hier https://en.wikipedia.org/wiki/The_Garbage_Pail_Kids_Movie vind je een uitgebreidere samenvatting. Daar wordt wel in gebraakt en worden winden gelaten. Iedere "Kid" heeft zo zijn eigen rare gewoonte.
Antoni
3 jaar geleden
+ 1 voor het antwoord, @Castle. Goed gevonden! Maar wat een waardeloze film is dit!
Castle
3 jaar geleden
@Antoni Het is dat deze vraag kwam want ik was hem zelf alweer vergeten. Vroeger eens een stukje gekeken en daarna nooit meer. Het was me iets te ranzig voor mijn jonge leeftijd toen. Geen goede film inderdaad.
SimonV
3 jaar geleden
Je hebt gelijk! Plus.