Hoe heet een film over mensen die gaan scheiden? Het kan iets zijn als Het Zonnekind?

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een film en weet er eigenlijk vrij weinig van af. Het gaat om de film het Zonnekind, maar hoop dat die titel ook correct is. Ik kan namelijk helemaal niets vinden over een film als ik dit zoek. Het gaat over (waarschijnlijk) een dramafilm over mensen die gaan n scheiden. Het moet een film zijn vóór 1992, want de persoon waarvoor ik het zoek was rond die tijd 10 jaar. Kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk de film "Sun Child" (Zonnekind).
Het verhaal draait om een jong meisje Em. De film toont in het begin een klein, hecht gezin. Vrij snel wordt ons duidelijk dat Emily’s vaders veeleisende baan als diplomaat hem amper tijd geeft om aandacht te schenken aan zijn vrouw en natuurlijk zijn dochter Emily.
Zoals verwacht krijgt Emily’s moeder Fen al snel een affaire en zo begint de kwelling voor het kind.
We zien de gevolgen van echtscheiding en de reële problemen die zich in het huwelijk voordoen, gezien door de ogen van een jong kind.
Toegevoegd op 05 februari 2021 12:34: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt SimonV. Dat is hem waarschijnlijk! Heel tof. Weet je toevallig ook waar ik zo een film zou kunnen bestellen wellicht?? Foldenhof
SimonV
3 jaar geleden
Ziet er niet zo gunstig uit:
https://thestreamable.com/be/movies/sun-child-1988
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik zie het idd. Heel erg bedankt voor het uitzoeken