Hoe heet de film over een jongen die allergisch is voor bijen en daarom moet verhuizen?

Het kan dat ik de 1ste en 2 de film door elkaar sla maar het gaat over een jongen die allergisch is voor bijen en daarom moet hij verhuizen maar om midernacht word hij in doeken gewikkeld en gaat hij naar een cartoon wereld , nog een stukje dat ik weet is dat de vader een bijkorf probeerde weg te halen maar dat hij door bijen aan gevallen werd.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Het enige waar ik op kom is “My Girl” die een vergelijkbaar verhaal heeft