Hoe heet de romantische musical film over een blonde vrouw die opeens jonger word en die uiteindelijk verliefd word?

Het is een romantische musical film gaat over een blonde vrouw die opeens jonger word en die uiteindelijk verliefd word

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Misschien bedoel je Lovestruck: the musical.
In een poging om de bruiloft van haar dochter te saboteren, drinkt Harper een magisch drankje waardoor ze 30 jaar jonger wordt. In een poging om haar dochter's bruiloft te saboteren, krijgt zij een ander perspectief van wat belangrijk is
Harper was een getallenteerde danseres en stond op het punt om door te breken op Broadway. Door een blessure moest zij haar plek in de spotlight opgeven, nu is zij een choreografe. Wanneer haar dochter Mirabella, de ster van haar nieuwe grote show, besluit om te stoppen met dansen om te trouwen, is zij vastberaden om het huwelijk niet door te laten gaan. Mirabella mag haar carriere niet opgeven voor de liefde, zeker niet voor de Italiaanse playboy Marco. Zonder dat het de bedoeling is, drinkt Harper een magisch drankje waardoor ze 30 jaar jonger wordt. In de poging om de bruiloft van Mirabella en Marco te saboteren, krijgt zij een ander perspectief van wat belangrijk is. Lukt het haar op tijd om de schade ongedaan te maken?
_________

In The Age of Adaline blijft de vrouw eeuwig jong. Adaline is rond de eeuwwisseling geboren. Na een mysterieus ongeval in de jaren 30 blijft ze voor eeuwig jong. Na jaren van eenzaamheid ontmoet ze eindelijk een man voor wie het misschien de moeite waard is om haar onsterfelijkheid op te geven.
https://www.youtube.com/watch?v=QFwSdqr_NdU
SimonV