Welke aburdistische film ging over een verkeersweg in een bos?

Een aantal jaren geleden zag ik op de televisie een absurdistische film die ging over een weg midden in een bos. Er was een oversteekplaats met verkeerslichten. Het licht stond op groen, maar als iemand wilde oversteken sprong het licht steeds op rood. Als de persoon dan maar door het rode licht wilde lopen kwam er op die overigens doodstille weg schijnbaar vanuit het niets een vrachtwagen met een enorme sneldheid aan gereden. Verder herinner ik met ook een put, die in de goot was aangebracht, maar dat is zo ongeveer alles was in mijn geheugen is blijven steken. Ik weet niet of het een korte of lange film was en ook niet of het een Nederlandse, Belgische of Duitse productie betrof.
Wie kan mij helpen aan een titel, maker of jaartal?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Misschien 90 Grad Nord ? Is uit 2015
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
Dat moet 'm zijn, mooi gevonden! +