Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is de kwaliteit van paranomel activity goed op dvd of blue ray ?

ik heb ooit eens van een vriend de gekopieerde versie van paranormel activity geleend, maar de beelden waren heel slecht, VB de eerste film waar ze dat wit spul over de vloer gooien, en dan zie je de voetstappen naar het bed komen. ik zag die voetstappen niet zo slecht was de kwaliteit. of luide geluiden waardoor je je verschrikt stelden niks voor. dat hebben andere films normaal niet, zou de kwaliteit van de film op blue ray goed zijn, zelfs meer dan goed...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
666

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Oh ik heb die film ook gezien, en is het niet zo dat je de meeste scenes (die nacht scenes iig) door de camera van de hoofdpersonen ziet? Daardoor word de kwaliteit (met opzet) natuurlijk niet geweldig.
Ik geloof dat ik 'm op blu ray heb gezien, en daar was het ook niet geweldig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet naar gekopieerde maar naar de originele films op DVD vergelijkt met die van een blue ray dan zul je wel degelijk een verschil zien. Op een HD TV zal het beeld van de blue ray vele malen beter zijn dan die van een dvd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mits op de bluray ook het echte HD-materiaal staat. Anders is het net een veredelde DVD.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding