Hoe heet de film die zaterdagavond 8 februari op Film-1 (drama) werd vertoond?

Het ging over een bijdehand straatjochie dat door de FBI en de maffia werd achtervolgt omdat hij iets wist van een moord. Hij wist, dat het lijk door de maffia was verborgen onder een boot in een botenhuis. Hij werd opgevangen en verdedigd door een vrouwelijke advocaat.
Ik vond het verhaal zo goed, dat ik wil proberen er een DVD van te vinden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Dat was "The client".
Dit is een film uit 1994 van Joel Schumacher. In de hoofdrollen speelden o.a. Susan Sarandon en Tomy Lee Jones
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@AnnBoo8146
Bedankt.
HeerVoldemort
4 jaar geleden
+ correct.
Gebaseerd op het boek van John Grisham. Een goede schrijver...naar mijn mening.