Wat dacht je van de populaire film I AM SAM

VAN sean penn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Hier 186 mogelijkheden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rainman.

Toegevoegd na 18 seconden:
http://www.moviemeter.nl/film/400
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rainman, de enige die ik weet. Met Dustin Hofmann
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hieronder een link naar de DVD's die de NVA in Nederland verkoopt over autisme.
BenX is een mooie Vlaamse film.
Verder is Mercury Rising een aangrijpende film over een autistisch jongentje (idiot-savant) met Bruce Willis in de rol van stoere FBI-agent.
Informatief is 'De zus van Einstein' heel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben X !! Dat is een geweldige (Belgische) film met een autistische jong volwassen man in de hoofdrol. In de film zie je hoe hij leeft en ondertussen ook wat in zijn hoofd speelt. Echt een heel boeiende film en zeker de moeite waard om te kijken!

('Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht' van Mark Haddon' is een boek die door een autist geschreven is. Ook van harte aan te bevelen als die je interesse is, want het is echt een heel boeiend boek waar je ook van kan leren!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben X een hele goeie belgische film
Raniman heel bekend niet geeft het beeld van een stereotype autist
Mozart and the Wale, film met humor en tegelijk leerzaam over de wereld van Asperger.

Elle s'appelle Sabine zelf nog niet gezien heeft een prijs gewonnen in Cannes