waarom vallen er altijd pianos uit de lucht?

Waarom vallen bijvoorbeeld vaak in de looney toons tekenfilms of in de reclame van nespresso piano's uit de lucht? Wie heeft dat bedacht? En hoe is het tot stand gekomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat piano's heel vaak aan kabels in de lucht hangen.
Tijdens het verplaatsen ervan. Als er een kabel breekt, valt er dus een piano 'uit de lucht'. Het wordt gebruikt in (teken)filmpjes, omdat het een grappig effect geeft als er iets heel groots uit de lucht komt vallen, omdat dat onnatuurlijk is. Alles wat natuurlijkerwijs uit de lucht valt, is klein. M.u.v. een meteoor. Maar dan is het dus ook meteen niet meer grappig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat het is omdat verhuizers het laten vallen, en dat het een teken is van ongeluk...
je gaat er ook zegmaar dood van:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijkgebeurt dat,omdat ze niet willen blijven zweven. Weet je ook het merk piano's?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het een van de zwaarste meubelstukken is die word verhuist....meer dan 250 kilo...dus komt wel aan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wilt duidelijk maken bv in een commercial, dat iemand gaat sterven door een ongeluk, hoef je alleen de piano maar vallend te laten zien en dan weet iedereen als dat er een rampzalig einde gaat volgen voor alles dat zich onder die piano bevindt. Het is een heel makkelijke manier van communiceren, lekker snel en helder.