Hoe heet de film waarin een vrouw in scheiding een huis krijgt?

Het gaat over een vrouw die bij haar scheiding het huis krijgt, maar daar heeft ze na een tijdje het gevoel dat ze wordt bekeken. Ze wil niet geloven dat het de werkman zou zijn, want ondertussen is ze voor hem gevallen. Uiteindelijk is het de ex-man die achter dubbele muren zat en haar bespiedde. Het einde is een gevecht tussen hun twee waarbij de vrouw de ex-man neersteekt.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Vermoedelijk is dat de televisiefilm "House of secrets" uit 2014.
Julie Manning staat op het punt om te scheiden van haar agressieve echtgenoot Sam. Ze is vastberaden de touwtjes terug in handen te nemen en iets van haar leven te maken. Ze neemt haar intrek in het huis dat Sam aan het bouwen was voor hen, tot er kopers worden gevonden. Omdat er nog veel te doen is besluit Julie de hulp van klusjesman Tyler Jordan in te schakelen.
Amadea