Hoe heet de film: een groep mensen hun boot is omgekanteld. ze komen op een vreemd schip terecht met een killer?

dus een groep mensen waren samen gaan zeilen maar zijn door een storm omgekanteld. op een of andere manier kot de vrouw van de groep op een vreemd schip terecht waar ze opeens haar sleutelbos vind. later ontdekt ze dat er een moordenaar is op het schip die zij waarschijnlijk kent.
weet iemand de naam van deze film?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Dat is waarschijnlijk de Britse film Triangle van regisseur Christopher Smith, uit 2009.

"Een gezelschap maakt een exclusieve boottocht door de mysterieuze Bermuda Driehoek. Dankzij behoorlijk noodweer wordt hun jacht onbruikbaar en weten ze over te stappen naar een oceaanstomer. De klok blijkt daar stil te staan en Jess (Melissa George) heeft het vermoeden er ooit al eens eerder op te hebben gevaren. Een onbekend fenomeen lijkt hen te bespieden.", is de tekst over de film op https://www.moviemeter.nl/film/56006.
...
Correctie: het is een Brits-Australische film.
Antoni
5 jaar geleden
Triangel britse film