Als ik nog nooit één avenger film gezien heb, is het dan mogelijk Infinity War te kijken?

Heb je de vorige films nodig om de laatste te kijken, of kan dit ook apart?

Weet jij het antwoord?

/2500

Natuurlijk is het mogelijk de film te bekijken echter of je (alles) gaat volgen is een tweede. Het is wel een verhaal dat steeds verder gaat dus ik kan je wel aanraden om eerst het eerste deel te kijken. Volgorde van de films: - The avengers - The avengers: age of ultron - The avengers: infinity war

Je kunt Infinity War zeker kijken zonder een andere film te hebben gezien. Overigens zijn alle Avengerfilms gebaseerd op een hele serie aan series stripboeken. Om alles in de films helemaal goed te begrijpen, zou je ook al deze strips moeten lezen. Je begrijpt, dat doet (bijna) niemand. Daarom zijn alle films, inclusief Infinity War zo gemaakt, dat ze voor iedereen, die van dit soort films houdt, leuk zijn.

Ik zou eigenlijk alleen thor ragnarok misschien kjjken omdat infinty war direct daarna afspeelt, dus dan kun je het verhaal wss wat beter volgen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100