Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik nog nooit één avenger film gezien heb, is het dan mogelijk Infinity War te kijken?

Heb je de vorige films nodig om de laatste te kijken, of kan dit ook apart?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K
Ritsuka
5 jaar geleden
Infinity War is de finale van 10 jaar en 18 (dacht ik) films die er naar opbouwen.
Je kunt de film wel kijken, maar je gaat veel dingen van het verhaal niet snappen denk ik.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Natuurlijk is het mogelijk de film te bekijken echter of je (alles) gaat volgen is een tweede. Het is wel een verhaal dat steeds verder gaat dus ik kan je wel aanraden om eerst het eerste deel te kijken.

Volgorde van de films:
- The avengers
- The avengers: age of ultron
- The avengers: infinity war
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Dat is maar een klein deel van alle films waarin de avengers een rol spelen.
Je kunt Infinity War zeker kijken zonder een andere film te hebben gezien.
Overigens zijn alle Avengerfilms gebaseerd op een hele serie aan series stripboeken. Om alles in de films helemaal goed te begrijpen, zou je ook al deze strips moeten lezen. Je begrijpt, dat doet (bijna) niemand. Daarom zijn alle films, inclusief Infinity War zo gemaakt, dat ze voor iedereen, die van dit soort films houdt, leuk zijn.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Ik zou eigenlijk alleen thor ragnarok misschien kjjken omdat infinty war direct daarna afspeelt, dus dan kun je het verhaal wss wat beter volgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding