Hoe gebruik ik twee srt files om 1 film te ondertitelen?

Normaal gesproken geef je de film dezelfde naam als de srt file voor ondertiteling en zo loopt de film met ondertiteling mooi synchroon met het beeld.

Maar nu heb ik een film waarbij twee srt files zitten. Hoe laat ik die twee files inelkaar overgaan zodat die synchroon met de film blijft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Okee ik ga je helpen. Werk je met vlc media player? Zo niet is het een aanrader, want erg fijn programma. In het geval van vlc media player kun je terwijl je de film afspeelt bovenin op 'audio' (geloof ik, ik kijk het zo even na) klikken en dan op 'ondertitelingsspoor toevoegen'. Hier kan je door middel van je verkenner, dus gewoon bladeren door mappen, een srt file toevoegen. Doe dit dus simpelweg voor beide srt's! Dan kun je in het kleinere venster ze allebei aanvinken (weet niet of dat überhaupt nog hoeft) en dan heb je twee ondertitelingssporen