Weet iemand de titel van deze film?

Het is misschien niet de duidelijkste beschrijving maar ik hoop dat het genoeg is.
het ging over jongeren of zo en die gingen weg gingen. En uiteindelijk in een vriendelijk dorp gekomen te zijn of zo. Maar er gebeuren steeds vreemdere dingen en steeds meer gaan dood, maar uiteindelijk konden er een paar ontsnappen of zo. En wilden ze het aan de politie melden. Maar toen ze naar die plek gingen bleken al die mensen in beelden te zijn veranderd of zo, omdat het een begraafplaats is of zoiets.
Het is allemaal heel erg vaag, maar dat komt omdat ik de film een jaar of 4 terug heb gezien en het maar vage herinneringen zijn.

(Ik herrineder me iets met Yankees of zoiets in de titel, maar heb het in zoektermen gebruik maar zonder resultaat :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

"House of wax" of zoiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

House of wax met het wassenbeeld Paris Hilton.