hoe heet de film over een meisje die gevonden word onder de grond in een bos?

ik zoek al heel lang naar een fil die ik heb gezien maar ik weet niet meer hoe die heet. het gaat over een jong meisje die onder de grond in een bos word gevonden doordat ze door een adembuis gilt naar buiten. een groepje jongens vinden haar en bevrijden haar, vervolgens worden de jongens achterna gezeten door criminelen. het is echt al lang geleden dat ik hem heb gezien en veel meer weet ik niet meer

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.8K
liveisgreat
6 jaar geleden
dat is ooit echt gebeurd herinner ik me...in de jaren 70 of zo

Antwoorden (1)

Ajaa die film heb ik ook eens gezien. Volgensmij heet die: A lonely place to die.

Toegevoegd na 20 minuten:
https://youtu.be/covMYDBa5dk via die link kun je de film zelfs helemaal bekijken.