Wie weet hoe de Australische serie uit de jaren 80 heet waarin een vrouw zat die een kat had genaamd Plan C?

Het was niet Neighbours.

Toegevoegd na 1 dag:
Flying Doctors ook niet en de lijsten heb ik doorgenomen en herken ik ook niet. Bedankt voor het meedenken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.3K
Antoni
6 jaar geleden
Flying Doctors? Dat is een andere bekende Australische serie uit de jaren 80.
SimonV
6 jaar geleden
Misschien herken je hier een naam: https://en.wikipedia.org/wiki/Category:1980s_Australian_television_series https://en.wikipedia.org/wiki/Category:1990s_Australian_television_series

Antwoorden (1)

Geheugen!! Sons & Daughters 1982 - 1987

"Wayne admits plan A&B didn't work but gives Jill a kitten and says will plan C? Jill loves the kitten and tells him she'll call it plan C! John decides to stay at home and tells Fiona he'll miss her and that he'll visit her. Wayne and Jill end up kissing and Wayne moves plan C off the bed because it's needed for other matters...."

Toegevoegd na 37 minuten:
episode 23