Hoe heet die film waar iemand in een doos woont?

Ik had 10 jaar geleden ongeveer een film gezien waarin een jongen in een doos woont (of een soort van wezen) en die doos staat op straat, en op die straat loopt elke keer een man die hem dan eten geeft en later adopteerd hij hem, dat kind lust alleen maar cornflakes en houd volgens mij van raketten.

Dat is alles wat ik er nog van weet,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Antwoorden (1)

Dat is de film Martian Child, van regisseur Menno Meyjes uit 2007, met John Cusack, Bobby Coleman en Amanda Peet.

Op https://www.moviemeter.nl/film/32071 staat erover vermeld:

"Nadat zijn verloofde komt te overlijden, adopteert een droevige science-fiction schrijver een 6-jarig jongetje, in de hoop toch een familie te stichten. Het jongetje blijkt echter ietwat vreemd te zijn; hij is er van overtuigd dat hij van de planeet Mars komt."

Volgens https://en.wikipedia.org/wiki/Martian_Child eet hij alleen maar Lucky Charms, en loopt hij buiten alleen met een doos met kijkgaten over zijn hoofd.
Antoni