Wie kan mij helpen met een film naam? Het ging over autopech en een huis in het bos

Ik ben op zoek naar de naam van een film die ik een paar jaar terug gezien heb. Het is een horrorfilm. Ik kan een gedeelte van de film herinneren.

Een groepje mensen raakt vast naast de weg in het bos. Ze gaan te voet verder en komen aan bij een afgelegen groot huis. Een paar mensen van de groep komen te overlijden.

Na een tijdje komen ze in een kamer van het huis en zien ze (op één na) de overleden mensen in de kamer zitten te praten, als of er niets gebeurd is, terwijl ze net voor hun ogen waren overleden. Eén van de personages zegt nog: 'Die is hartstikke dood'. Als ze de kamer verlaten en de deur dicht doen, staat degene die ook was overleden, maar die nog niet in beeld was, achter de deur, en komt als schrikeffect in beeld.

Aan het eind komt er een neger in beeld, die vertelt dat het allemaal voorbestemd was, of dat alles zich herhaalt ofzo, volgns mij was dat ook de bewoner van dat huis.

De film is tussen de 5 en 10 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
wrong turn er zijn meerdere delen gemaakt , voor zover ik weet

Het beste antwoord

Dat is de film '7 Below'
http://www.imdb.com/title/tt1988781/